vineri, 15 martie 2019

Sport – încearcă toate variantele



Am rămas în urmă cu postările. Cam aşa se întâmplă când ai zile pline cu activităţi plăcute. Nu-ţi mai ajunge timpul să le ţii evidenţa. :)
Săptămâna trecută am încercat un nou sport: popice. A fost distractiv, însă am tras concluzia că e prea obositor pentru cineva de vârsta şi mărimea mea. Dacă mă străduiesc puţin, reuşesc să mă ascund după o bilă (vezi imaginea de mai sus).
Aşa că după o oră am trecut la ping-pong, la care am muuultă experienţă. Nu mai jucasem de mulţi ani. Am descoperit că e cam la fel cu mersul pe bicicletă. :) Memoria muşchilor, adică reflexele formate de-a lungul timpului nu se pierd. Nici “bicicleta” de pe nas nu m-a împiedicat să joc.
Abia aştept să fie mai cald şi să trec la sporturile de exterior.

Niciun comentariu:

Primăvara

  De sub pătura de nea a ieșit un ghiocel , Iar o mic ă viorea s-a întins încet spre el. Mii de rândunele peste dealuri vin Și râul de...