marți, 11 septembrie 2012

Poveşti futuramistice


Ce? Am spus ceva greşit? Dacă nu înţelegeţi titlul înseamnă că nu l-aţi citit pe Cătălin Ionete – un mare fan al sezoanelor Futurama. Nu mai pun link – e primul pe lista mea din dreapta.
În speranţa că voi ajunge să văd toate sezoanele înainte de a mă pensiona, mai scriu o foarte scurtă poveste absurdă, care mă duce cu gândul la desenul animat amintit.

Într-o zi călduroasă de toamnă, cu scurte accese tornaidale, Ligia – altă eroină n-am găsit; erau toate la spa – s-a aventurat la marginea cetăţii împreună cu Lancelot. I-a lăsat curiozitatea nesatisfăcută pentru scurt timp, apoi a scăpat mai multe detalii decât şi-ar fi dorit. S-au lansat şi în speculaţii privind destinul unui tânăr wannabe neinspirat. Ligia ştia dinainte să plece unde vor ajunge, dar a încercat să pară neinteresată, ceea ce nu i-a reuşit deloc. E imposibil să-i spună vreodată cuvântul magic (Nor Uskeche în elfă) lui Lancelot. Dar măcar l-a făcut să zâmbească. Din avalanşa de tâmpenii scăpate de pe limbă trebuia să fie şi una comică. El chiar a făcut-o să râdă amintind de ceea ce nu se putea. În acel moment n-a deranjat-o deloc pentru că îi făcea plăcere să glumească despre orice. E plăcut să poţi vorbi mereu deschis, fără rezerve. Adevărul e hilar când pare neverosimil.
În concluzie, o scurtă scânteie de Nor se poate transforma în Uskeche când ai o imaginaţie futuramistică.

 

 

Niciun comentariu:

Primăvara

  De sub pătura de nea a ieșit un ghiocel , Iar o mic ă viorea s-a întins încet spre el. Mii de rândunele peste dealuri vin Și râul de...