miercuri, 12 ianuarie 2011

Albume 2011 - Theatres des Vampires – Moonlight Waltz

(sursa: http://metal-archives.com/)

Nu sunt mare fan Theatres des Vampires. Am ascultat vreo trei din melodiile mai vechi, la recomandarea unei împătimite a genului. Pe atunci abordau un fel de black metal care nu mi-a mers la inimă, cu toată greutatea scrisorii de recomandare.

Recent au schimbat macazul şi au trecut la gothic. Noul album, “Moonlight Waltz”, m-a făcut să îmi reconsider decizia de a şterge mp3-urile de pe hard disk. Acum şi ei se numără printre italienii mei preferaţi, alături de Rhapsody of Fire şi Opera IX. Solista nu prea le are cu engleza, dar înţelegem noi ce vrea să zică. Deh, se vor internaţionali...

Vă recomand albumul cu deplina încredere că va fi dragoste la prima audiţie. Se cunoaşte că au lucrat mult la el, după cum se lăudau. Acum seamănă mai mult cu HIM decât cu Amorphis.

Valsul din titlu e la figurat. Bine, nu mă aşteptam să ascult vreun ritm de vals, dar asta nu contează. Pe vremea când frecventam discotecile puteam dansa blues şi pe house sau invers, sub privirile dezaprobatoare ale vecinilor de loc în ring. Sau sub câte o ploaie de înjurături când nu-mi mai ajungea plapuma.

Niciun comentariu:

Primăvara

  De sub pătura de nea a ieșit un ghiocel , Iar o mic ă viorea s-a întins încet spre el. Mii de rândunele peste dealuri vin Și râul de...