duminică, 9 ianuarie 2011

Cascadorii râsului: râs dormind în cap

Iar n-am poză sau filmuleţ. Am o scuză: în timpul somnului e întuneric şi linişte. Patul e prea întunecat pentru filmare, dar e destul de luminat ca să observăm noile cascadorii ale râsului. Şi cum să fugi după aparatul foto dacă râzi cu lacrimi şi încerci să te abţii să scoţi vreun zgomot?

Micul terorist s-a decis să facă ravagii prin poziţiile de somn din dotare. Şi ca să revoluţioneze complet lista pe care o avea a început perindarea printre poziţii prin pendulare stânga-dreapta. Sau, dacă preferaţi, în sensul scrieriilor arabe şi chinezeşti. A uzitat tot arsenalul de muşcături, picioare în burtă, călcâie în femur şi zâmbete largi. Apoi a trecut la răsuciri de peste 180 de grade în sens transversal. Ce şi-a zis în gând micuţul? Că nu strică o schimbare a orientării după punctele cardinale. Şi s-a îndreptat curajos spre picioarele noastre. Noi am rezistat câteva minute bune râzând cu lacrimi pe “mute” (adică fără nici un sunet, pe româneşte). Numai că după răsucirea pe burtă i-a picat efectiv faţa pe cearşaf şi a ridicat involuntar picioarele în sus. În acest moment culminant nu ne-am mai putut abţine şi am izbucnit în hohote de râs care l-au speriat şi i-au încheiat brusc pelerinajul de somnambul dezorientat.

Pe viitor sper să nu-l găsim dormind în frigider, că ar fi în stare, mâncăciosul!

Niciun comentariu:

Primăvara

  De sub pătura de nea a ieșit un ghiocel , Iar o mic ă viorea s-a întins încet spre el. Mii de rândunele peste dealuri vin Și râul de...